Five close friends, five different characters: Claude, who has always loved women; Annie and Jean, the unlikely couple, he a political activist, she bourgeois and conventional; and Jeanne and Albert, the feminist and the bon vivant. Five longtime friends, five different problems with growing old: Claude’s heart has now grown far weaker than his flaming passion; Jean is denied his humanitarian commitment because his insurance company doesn’t want to take the risk; Annie wants to win back her grandchildren with an expensive garden pool; Jeanne conceals a serious illness; and Albert doesn’t notice that his memory is playing tricks on him. Their solution: moving in together.