In 1870's the U.S Marshall Mike S. Blueberry tries to stop Wally Blount, the man who killed his girlfriend from getting to a stockpile of gold hidden in Indian territory. In his way, meets Prosit, a german villain on a persistant mission to find pots of gold in the Superstition Montains.