We meet Janvier in the chaotic streets of Cristo Rey, a crime-ridden barrio of Santo Domingo where the cops play by their own rules and turn a blind eye to the activities of those who pay them off. Proud of his Haitian heritage, Janvier shuns his lighter-skinned father and rebellious half-brother as he tries to carve out an honest existence. But he longs for a better life, free from police harassment, and enough money to reunite with his mother back in Haiti. When he gets the chance to make some extra cash playing bodyguard to Jocelyn, the beautiful younger sister of the local drug kingpin, Janvier finds it hard to refuse. But as the two develop an intense connection, Janvier is forced to make a difficult choice.