Clément, a film extra, is madly in love with Mona, a salesgirl in a sandwich bar. Mona has a secret that makes her elusive. When Clément is desperate to win her heart, Abel, his best and only friend, comes to the rescue. The two friends set off in the adventure of conquering her.