The story of a small town Muslim who happens to bear the cross… of reconciling Islam, Christianity, and Judaism. Good Friday: in Mariotto, a small town in the Puglia region, everything is ready for the re-enactment of the Stations of the Cross, until Michael, the blond hairstylist scheduled to play Jesus, sits on the crown of thorns. It is the beginning of a turbulent journey. In the chaos that ensues, Ameluk is volunteered by the local priest to step in and play the part of Christ. The conflict? He is Muslim. The news spreads virally around the world, and public opinion – just like Mariotto – splits into two sides. In a mixture of dramatic moments and comedic situations, it will become Ameluk’s job to glue the sides back together.