One day, while Solange is studying the dust balls that have have accumulated in her apartment, the doorbell rings. A delivery man claims to have a packet addressed to her. Solange is definite: it's impossible. The misunderstanding intensifies, Solange collapses. When a doctor suggests that someone watch over her for the night, her landlord accepts to do so. But he's called away on business and decides to find another watchman... A veritable human chain will then form to ensure Solange is not left alone, as it seems that this relationship therapy is doing her good.