Five stories of love and sex unfold over one hot summer in Madrid, when the protagonists discover strange and unusual sources of sexual indulgence with unpronounceable names: Dacryphilia, Eliphilia, Somnophilia, Polyamori, Harpaxophilia… Taboos are broken one by one as our horny couples enter into a thrilling liberation in which no pleasure is denied, whatever form it takes.