Tommaso and Arturo have made their escape, seeking refuge in the forest. Decades later, it seems to be infested with wolves. But in this very same forest, Ariane discovers a strange hole. Could Ariane, then, be the girl mentioned in the local legend told in the valley? The reason why Ariane entered the hole remains a mystery. Everyone put their own spin on the story, but all agree on one thing: Ariane met the wolf.