Business administration student Danny has not yet truly arrived in the world of adulthood. Following the death of his father he unwillingly has to leave the city of Berlin and return to his long since suppressed hometown. To his surprise, he finds a forgotten summer paradise. Susu, his teenage love, is still residing there, and he sets about painting the town red with her and his old friends, who rediscover their youth which they choose to celebrate extensively. But despite all their fears regarding the future, they cannot ignore the greatest challenge facing them – life.