Saimir is an Albanian teenager who’s emigrated with his father to Italy. Attempting to make a new life for them both, his father transports illegal immigrants. Yet, when this fails to afford them a living, he is drawn into a more insidious prostitution ring. Saimir is forced to help his father, but a new love causes Saimir to re-evaluate his life and question the outcome of his future.