Five beautiful women. Five talented actresses. One night and a thousand drinks. They meet at a casting for a TV movie. At first they size each other up, but soon they start talking - about the screenplay, about their reasons to act in the film, about their private lives. By now they realise that none of them really wants the acting job, so they follow the spur of the moment and together they leave to escape their frustrations for a day.