Leon Okrasa works a hospital in a small city in Poland. He once witnessed a brutal rape. The victim, Anna, is now a young nurse in the same hospital. Leon spends his time spying on Anna day and night. It becomes an obsession. One night, he climbs into her apartment through a window she has left open. Leon sits on her bed, watching her in her sleep, immersing himself in her world. How far will he go?