Spanning the globe from Burkina Faso to Chennai, from Shanghai to Jersey, Let's Make Money dissects the philosophies and practices of the neo-liberal system to lay out the direct causes and contributing factors of the ravenous consumption that has led to global economic collapse. What might have seemed merely informative a year ago now takes on the character and significance of an autopsy report.