By a quirk of fate, Lucas has become an international pop star. He owes his fame and fortune to his former friend Thomas, whose songs he has stolen. When Thomas makes an unexpected return into his life, Lucas decides to hide his new identity and engages an out-of-work actor, Francis, to take his place.