A weekend in the Bavarian Alps. 25-year-old Hannes meets his father after 8 years of separation in a little mountain hut. By the influence of their very different girlfriends Ann and Lavinia, father and son cautiously try to make a new start. A bold venture, leading all of them to an abyss of unforeseen cruelty.