Three short stories about three different women: Sona, a nurse at the Kramare Hospital, who discovers the beauty of falling in love; Dasa, a waitress who runs away to a forgotten national park on Christmas Eve; and Klara, who is in a relationship which not longer works. It’s Christmas time and each finds herself in a new life situation and environment which is far from an ideal backdrop to the Christmas holidays.