What could happen in one city during a single night? You’ll find people caring more for their weird pets than their partners or neighbours, and a tale of the strange friendship between an old apple tree and a fish which assumes a myriad forms with the changing seasons. You’ll see an accordion player who has no ear for music who decides to resolve his awkward situation once and for all, an infatuated man who, waiting in a café for his lover to arrive, encounters the ghosts of previous customers, and two drunks who come across a magic genie who makes his wishes come true. And let’s not forget the lamplighter and her faithful little dog...