A spaceship built for interplanetary tourist travel by a Greek tycoon, Mr. Olakeros, starts having problems with its protection shield even in its maiden voyage. The head goon of a protection racket named Arpahtis steps forward and offers his services in order to save this whole deal from complete failure. He comes up with the idea of organizing a show that will take place live inside the spaceship and be broadcast throughout Europe while the spaceship is in flight.