Eva and Erik, two young people in Stockholm, fall madly in love. Eva resists, a relationship is too much of a risk. She’s a security officer who works nights. He’s a cop. Both are lonely. While Erik isn’t alone by choice, Eva has something to hide. She’s an addict, a heroin addict. In Your Veins is based on a true story.