In order to launch its top secret new product, the Muller pharmaceutical company throws an extravagant party where directors, managers and employees are all invited. During the course of the evening, the guests are asked to participate in a role-playing game which, it turns out, is actually a massive training simulation for the management team. Rumours soon circulate that the company is up for sale, and the panic has everyone trying to save their own skin.