Tears of Love, the first Romanian spin-off, picks up the story from where it has been left off by the tremendously successful 200-episodes prime time long running series with the same name. The movie is focused on Alexandra and Andrei. Alexandra is now the owner of Grigore Varlam's company while Andrei is a successful actor. Even if they didn’t meet during the past year, their feelings for each other are still strong and Andrei does not hesitate to help Alexandra when needed. The situation becomes complicated when Varlam and Amalia, allegedly deceased in a plane crash, return and decide to regain their fortune.