Margo, a young woman who is forced by her stepfather to become a prostitute, takes comfort in her friends and in a filmed diary. The death of her mother and the return to her childhood village confronts her with a painful reality: everybody knows what lies beneath her apparent success. The one who was able to change Margo’s destiny is a photographer who falls in love with her. They play a game proposed by Margo: her phone number in exchange of a proposal.