A modern fairy tale focused on the hilarious story of three brothers – a garbage man, a dog catcher and a passionate fan of soap operas - who came to Bucharest to pursue their dreams. The youngest brother falls in love with the daughter of a local Gipsy mogul. To win her heart and her hand in marriage, the three brothers, like in fairy tales, are put to three tests meant to prove that the main character is worthy of her.