Andreea, a very talented and idealistic violin player, is a senior high school student with an exceptional career ahead of her. While all her friends are into sex and drugs, all Andreea thinks of is her music. In time, she becomes the obsession of Peter, the owner of a disco club, a very cold and self-absorbed young man who is unable to love without destroying. Peter ignores everything and everyone and pushes his way into the life of the young and sensitive girl. Overwhelmed by the surprising turn his feelings have taken, he will prove unable to understand and cope with his love.