In order to enter the world of illegal car races, two friends – Luca and Felie – borrow money from a local mobster, Gabonu, a close friend and protector of the famous singer Adrian Copilu’ Minune. Their problems begin when Luca dares to win a race he was supposed to lose, causing Gabonu a loss of 7,000 USD (including the debt). They have 24 hours to pay back the money.