Ryu is a solitary girl whose fragile appearance is in stark contrast with the double life she leads, working nights at a Tokyo fish market and sporadically taking on jobs as a hit-woman. Mr Nagara is a powerful impresario mourning the loss of his daughter Midori, who has committed suicide. He blames David a Spaniard who runs a wine business in Tokyo. Mr Nagara's employee, Ishida, was silently in love with Midori and hires Ryu to murder David... A sound engineer, obsessed with the sound of the Japanese city and fascinated with Ryu, witnesses this love story which searches the shadows of the human soul, reaching deep into places where only silence has the power of eloquence.