Jeanne - a writer, married, with two children - starts to see unsettling changes in her home. Her body is beginning to change. No one around her seems to notice. Her family dismisses these fears as the result of the stress of having to finish her next book, but Jeanne realizes that something far deeper, far more disturbing is taking place. A photograph at her mother’s house sends her in search of a woman in Italy. Here, transformed into another woman, Jeanne will discover the strange secret of her true identity.