Having just turned forty, Antoine Lahoud is beginning to lose his enthusiasm for his work as a criminal lawyer. Surely he is made for better things than the trivial cases he currently spends all of his time pursuing? Henry Marsac, a lawyer of some repute, thinks so. He persuades Antoine to join him in defending big time crooks, a far more lucrative and satisfying pursuit than saving a few petty criminals. However, Antoine soon discovers that Marsac’s interest in him is far from benevolent...