For the local mafia, Mirko smuggles people over the river Sava, Bosnia and Herzegovina and the Croatian border, to the West. His overloaded boat capsizes, and the smuggled Chinese people in it drown. Only a young Chinese woman survives, and Mirko decides to hide her. Under her influence, Mirko experiences a change in life. But the Chinese woman is a witness and the mafia kidnaps her with the help of the head of the local police, who is Mirko's uncle...