Mali and her family live in Jaffa, where they own a garage. Taufik and his father Hasan work for them. The relationship between the Jewish owners and the Arab workers is supposedly good but under the surface other emotions bustle. Mali and Taufik have been having a stormy affair for several months now that seems to have come naturally. They keep the forbidden affair a secret and very much fear the reaction of their families. When Mali accidentally gets pregnant, they must act.