Animated plastic toys like Cowboy, Indian and Horse have problems, too. Cowboy and Indian's plan to surprise Horse with a homemade birthday gift backfires when they destroy his house instead. Surreal adventures take over as the trio travel to the center of the earth, trek across frozen tundra and discover a parallel underwater universe where pointy-headed (and dishonest!) creatures live. Each speedy character is voiced -- and animated -- as if their very air contains both amphetamines and laughing gas. With panic a permanent feature of life in this papier mâché town, will Horse and his girlfriend ever be alone?