Exiled of her country since the murder of her husband ten years ago, Judith lives in Marseille with her three children. After having refused during years to see her family again and despite her fears and her secrets, Judith lets herself bend by her children’s desire and accepts the invitation at her cousin’s wedding. She takes her children to spend a summer back in the country, to discover their roots and their history. But Judith’s return revives old hatreds between rival clans. Unrelentingly, the spiral of violence's started, blood calling blood.