Nanjing, 2009. Luo Haitao has been hired by Wang Ping’s wife to spy on the passionate relationship between her husband and another man, but slowly loses control of the situation. With his beautiful girlfriend, Li Jing, he is drawn in to the affair, overcome by the fever of drunken spring nights. All are possessed by an exhilarating madness of the senses, a dangerous malady that leads the heart and head astray...