Nine-year-old Yuki finds out that her parents are separating. Yuki’s father is French, her mother Japanese. She’ll have to follow her mother to Japan and leave everything behind in Paris, starting with her best friend, Nina. Together, they come up with plans to reunite the parents. In the end, running away seems to be the only solution, and the forest their new destination.