Maria is more than 80 years old. She comes from an aristocratic family that declined after the war. She lives humbly from her pension, alone in her studio flat. Maria has a secret admirer whom she teaches French. She seems like an ordinary old lady. Yet nobody knows that Maria regularly plays roulette. Inher life there is a secret related to gambling...and a diamond necklace.