Berlin, the fascinating city. The city of artists and alternative music. The city once cut in two, symbolizing people’s incomprehension. The Wall has fallen 20 years ago, but how did the city recover? This is the question that two directors of photography asked themselves. One is Michael Ballhaus, born in the German capital in 1935, today deputy ops for Scorcese, the other Ciro Cappellari.