Miserable middle-aged musician Robert suddenly finds himself homeless and in need of quick cash. He accepts an offer from a young, enterprising Serbian immigrant named Branko: Travel to Belgrade, marry Branko's girlfriend, and bring her back to New York. But while on the trip, Robert meets Branko's mother, discovers that happiness comes when least expected, and begins to question whether money or love would be the true cure to his ills.