This is the incredible true story of Frédéric Bourdin, who, after scouring all of Europe’s centres for runaway and delinquent minors, even though he is already over 18, passes himself off as Nicolas Barclay, a 13-year-old American who disappeared three years previously. To his great surprise, Nicolas’ family welcome him as their son, leaving Interpol and the FBI dumbfounded and concerned. Thus begins a race against the clock for investigators, Nicolas’ family and Bourdin.