Gunther Strobbe, 13, lives with his father and three uncles at his grandmother's. There, he daily faces enormous quantities of alcohol, picking up women and shameless hanging out and doing nothing. Everything points to Gunther suffering the same fate. Or will Gunther yet manage to escape his misfortune?