Frustrated by her relationship, and driven to explore her long buried religious feelings, Joanna takes the unfashionable step of entering a convent. The cloistered life proves surprisingly active, however, with the nuns abuzz with secret rivalries and tensions, and Joanna’s past steadfastly refusing to remain behind her...