Peping, a criminology student, is recruited by his schoolmate, Abyong, to work as a part-time errand boy for a local syndicate that collects protection fees from various businesses in Manila. The easy money Peping earns is spent mostly on his girlfriend, Cecille, who’s also a student. Peping decides to marry her, but in order to do so he’ll need more money. Abyong contacts Peping to join a "special project" that pays more than normal...