Two brothers who've lost all contact are suddenly brought together when they have opposite roles in a racist beating : while Georgi who's recently joined a neonazi group participates in the violence, Itzo witnesses and rescues the Turkish family. Georgi, now being asked to participate in larger events, starts to question his implication in the movement and Itzo wonders if the beautiful Turkish girl he saved could be his ticket out from his sad life in Sofia. Only by reuniting will the two brothers be able to assess what they really want from life.