The true story of an ex-cop, ex-husband, ex-insurance swindler, ex-model prisoner and eternal lover of cellmate Philip Morris. Steven Russell will do anything to avoid being separated from the man of his dreams. Which means not rotting away in prison. How far can one go for love? Quite far if you believe the incredible story of Steven Russell, an escape artist whose romanticism gets the better of him.