Bored by school, Sherry, a teenager with attitude and a lip-ring hooks up with a bizarre collective called Spark, and heads off across Europe in a couple of camper vans, packed with homeless kids, and teenage prostitutes. Renamed Bat, Sherry has to pass tests to be accepted by Spark, from acquiring a taste for food from dumpsters to living out of everyone else's pockets and having to share her precious make-up. Spark's leader, Harry hopes to recondition the rebels through his own methods of isolation, hard work and punishment. Finally the group arrives at Harry's vineyard in Portugal, where he begins the establishment of an alternative paradise, harvesting ripe grapes and ready minds. But the stakes are high in this volatile group.