In the space of an instant, six destinies collide, separate and meet again in an airport swarming with people. And what if, without knowing, these characters were experiencing the most important moment of their life? Olivier and Lila... Will he miss out on love or will she miss the plane? Julia and Marcel... Will she avoid death or will he mess up his life? Fanny and Max...Will she lack courage or will luck desert him?