1953. At a small, closed station somewhere in the west of Poland, where Afonia and paralysed Rafał are recovering from the war, a Russian man, a former sports champion, arrives. He wants to discover secrets of Rafał, a former wrestler, which are hidden in his sketches. Afonia falls madly in love with him the stranger...