The adaptation of the controversial literary debut by the then 18-year-old Polish writer Dorota Masłowska. The story of a tough nationalist, homophobe, racist and anti-semite called Silny. His girlfriend Magda leaves him and he gets together with the satanist virgin Angela. Together they hang out in the nihilistic environment of drug-dependent urban wretches.