Francesca, a young paediatrician, moves to in the country with her husband Pedro and newborn to try and overcome her postpartum depression. From the moment they enter their new house, Francesca begins to experience strange, inexplicable phenomena that threaten to drive her to madness. The answer to the mysterious events seems to lie hidden in a "No-Do secret".