A ninety-year-old man is hospitalised unconscious in a city in Northern Italy. Long hair white as snow, neither suit nor documents. Four thirty-year-old male nurses are working in the hospital, they have not yet decided who they will be. One night the old man wakes up. He finds the four nurses playing a poker game. He looks like a ghost out of the night, he says his name is Carlo and speaks dialect. There is no more time as tomorrow he may fall into a coma again, they must leave: in a square on the sea, under a tile, a casket is buried. Inside there is a letter. On the letter, there is the most valuable stamp ever known: the "Tre Lire" from Tuscany dated January first, 1860. During that summer night full of promises and uncertainties, an old and abandoned ambulance is on the run. This is the start of a trip that soon goes off course, involving chases and unexpected events. A trip through an off-the-beaten-track Italy made up of large empty spaces and small encounters, faces are telling untold stories waiting for someone to listen.