Kevin is an odd young man whose behaviour is sometimes dangerous. He lives with Jean-Claude on a remote farm in the midst of beautiful natural surroundings. The two men live together in disturbing silence. When Michèle meets Jean-Claude, she sees him as a casual lover. But when Kévin appears, Michèle sees this as an opportunity to give meaning to her own life...